Arkadaşlar bebeğim 28 günlük. İlk günler göğüslerim aşırı süt dolup sertleştiği için sütümü hep sağıp buzluğa koymuştum. 15. Günden sonrada bazen geceleri bu sağdığım sütleri biberon ile vermiştim. Benide emmeye devam ettiği için bu süreci devam ettirdim. Fakat başta gündüzleri emmemeye başladı. Şuan ne gündüz ne gece hiçbir türlü beni emmiyor. Oysa çok güzel emiyordu. Biberondan dolayı maalesef meme reddi yaşıyorum. Doktora gittiğimde şırınga ya da kaşıkla ver dedi. Fakat şırınga ile çocugu neredeyse boğacak dereceye getiriyorum. Kaşıkla ise kafası asla sabit durmuyor sağa sola ısrarlı bir şekilde sallıyor ve sürekli dökülüyor. Yani biberona devam ediyorum. Tekrardan memeye alışabilir mi çünkü daha çok küçük. Sağarak vermek çok yıpratıcı günün tamamı elimde pompa var nerdeyse. Sütüm azalır mı günde 7-8 defa sağarak versem. Çünkü 1 haftadır sağıyorum ve hep sabit geliyor. 90-100 cc civarı. Deneyimli annelerin önerilerine ihtiyacım var. Psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum.