Hilokiiii Bembeyazlar,orta renkliler,koyu renkliler olarak 3 e ayırıyorum. Beyazlara beyazlar için olan deterjan,renklilere renkliler,siyahlara da siyahlar için olanı kullanıyorum. Ve genellikle orta renkli attıklarıma renk koruyucu kağıtlardan atıyorum. Ve mutlaka kıyafetleri ters çeviriyorum özellikle kotlar! Siyahlarınıza yumuşatıcı dökerseniz renkleri solar. Kullanmak istıyorsanız olabildiğince az kullanın. Derecelerine çok dikkat edin kıyafet sıcak sudan yanarsa rengi solar ve çamaşırlarınızı asarken kıyafetlerin ucundan asmayın bir süre sonra sarkma yapar. Gibi gibi 😅 benimki hastalık biraz fazla takıntılıyım ama kıyafetlerim ilk günkü gibi duruyor 🤷🏼♀️