bozobeydrk Kızlar ek gıdaya geçecez az kaldı. Tadım yaptırırken pürelerin içine azıcık zeytinyağı koyun kabız olmasın diye deniliyor ya, sizler hangi zeytinyağını kullanıyorsunuz?