agacsizkoala mertveannesii_ biz rota aşısı için gittiğimizde hiç hastamı ishalmi diye sormadılar direkt aşıyı damlattılar, sağlık ocağıjı ararsanız bilgi verirler belki
Kaganalis mertveannesii_ valla biz bugun olduk. Ishalide vardi. Ama sut alerjisinden ishal sanirim diye onemsenmedi. Smdi siz oyle sorunca bilmedim valla.
yaseminoztrk mertveannesii_ ishal de değilde bebeğin genel olarak kabızlık sorunu varsa yapılmıyormuş aşı. İshalken bir sorun olacağını sanmıyorum ama olsa sorarlar riske atmazlardı.
Mumsyyy Kaganalis ben alerjisi var diye yaptirmadim rotaasisini ama icimde kaldi cok korkuyorum ins yakalanmaz
Kaganalis mertveannesii_ yok yapmadi. Sadece asi olduktan sonra 3 saat falan uyudu. Bu sabahta ishali bitmisti