Ado çok geçmiş olsun öncelikle. Sürekli kontrol edildi doktorlar tarafından Ankara’da hacettepe tıp ve başkent üni. Hastanesinde kontrol edildi. 6 aylıkken ameliyat olmasına karar verildi. Kilo artışı normal düzeyde ilerlediği için ameliyatı 9 aylık olduğunda ameliyat oldu. Önce anjiyo oldu 1 gece hastanede yattı. Anjiyodan 3 gün sonra açık kalp ameliyatı oldu 24 saat yoğun bakımda kaldı onda biz yanında olmadık sadece annesi bir kaç dakika görüp çıkıyordu. Sonrasında normal yoğun bakım ünitesine alındı 3 ya da 4 gün orda yattı yanında annesi kaldı. İlk bir ay evden dışarı çıkmadı ve yanına ziyaretçi almadık. Bir ay sonra kontrolü oldu sonuçları olumlu olduğu için tekrar 3 ay sonra kontrol edildi. Şimdi 2,5 yaşını bitirdi koşturan zıplayan aşırı hareketli ve çılgın bir arkadaş kendisi. Beslenmesine dikkat edin mümkün olduğunca üşütmemeye çalışın. Onun dışında hayatını normal bir şekilde devam ediyor içinizi rahat tutun.