Annem yanımda artık gideyim ben demeye başladı ben de daha çok erken ev iş yemek çocuklar nasıl halledeceğim dedim ama onada bsy diyemiyorum herkesin evi düzeni var.en azından bir aylık olunca git dedim ama benmi çok hassasım evde iki çocuk daha var annem de giderse nasıl baş ederim bilmiyorum küçüğün gazi başladı eğilip kalkınca dikişlerim aciyor valla zor bı surec ne diyeyim…..