Gizem-Demir
benim kızım hep yürüme meraklısıydı ellerinden tutar 6 aylıktan beri yürütürdük hiç emeklemeye niyeti yoktu arada dener olmayınca sinirinden ağlardı ama 9 ay 2 günlükken birden emeklemeye başladı doktorumuz bile şaşırdı ben emeklemesini değil direk yürümesini bekliyordum dedi hatta :) sonrasında hemen koltuklara tutunup kalkıp sıralamaya başladı şuan 10 aylık bir iki adım atıp düşüyor dengeyi kurmaya çalışıyor.Yürüteçi var ama çok nadir kullanıyoruz binse de günde 5 dakika biniyor sonrasında sıkılıp istemiyor.Diceğim o ki bi bakmışsın hiç beklemediğin anca emekliyor:)