7 aylık bebegim var hem alerjik hem huysuz. Hep diyodum ki oğlum olursa dogar dogmaz sünnet yapıcam diye ama bebegim cok huysuz ve alerjik oldugu için bugünlere geldik. Simdi tekrar düşünür oldum iyice büyümeden. sizce yapmalı mıyım yoksa beklemeli miyim büyümesini? . Sünnet olursa daha da huysuz olacagından korkuyorum. Siz yerimde olsanız ne yapardınız