Merhaba arkadaşlar son adet tarihim 10 Mayıs reglim de 7 gün gecikti. Pazartesi kan verdiğimde sonucum 544 çıkmıştı. Bugün doktora gittim, alttan muayene edince kese gözükmedi. Kan tahlili istedi bugünkü sonucum da 3600 lerde çıktı. Kanama ağrı hiç bir şey yok. Sadece kese görünmedi. Dış gebelik ihtimalinden bahsedince doktor korktum açıkçası bilgisi olanlar bana bir yorum yapar mısınız? 🙂