SheShines benim kızım da 11 ay 23 günlük . ve oda aynı şekilde sıralıyor ve sık sık düşüp başını , orasını , burasını çarpıyor . özellikle başını çarptığında çok tedirgin oluyorum ama bebekler de düşe kalka büyüyor sanırım ya bilemedim ben de 🤷🏼♀️
düştüğünde alıp sarılıyorum sakinleşene kadar ve güvende olduğunu , yanında olduğumu söylüyorum . onun dışında kısıtlamıyorum , mecbur