Merhaba hanımlar kızım 11 ay 6 günlük 1 haftadır falan tek uyku yapıyor ilk uyku için yatırdığım da ağlıyor daha önce yapmazdı böyle tek uykuyu 2 buçuk-3 saat yapıyo yani 2 uykuda yaptığı uykuyu tek uykuda çıkarıyor geceleri de güzel uyuyo 10 -11 saat uyur gece ama tek uyku için erken değil mi en azından 1 yaşından sonra olsa daha iyi değil mi
Böyle erken tek uykuya geçeniniz var mı