Merhaba kızlar bebeğim 23 günlük suan. yaklaşık 2 hafta önce yüzünde akne gibi sivilceler çıktı doktor yeni doğanda olur normal geçer dedi ama geçicek gibi durmuyor korkuyorum iz falan kalır diye. Bilgisi olan başına gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim🙏