Feyyyzza olur olur benim arkadaşımın bebeği öyleydi maşallah. Hala öyle aslında. Diş çıkarma dönemi ağladı tabii. Babası da “sürekli gülen bebek olur mu?” diye doktora götürmüştü. 😃 Doktor da kontrolden sonra “Belanızı mı arıyorsunuz?” demiş gülerek. Yemesi, içmesi, uyuması çok iyi maşallah 1 yaşını geçti. Hep onun videolarını izledim hamileyken bebeğim ona çeksin diye. 🤪😂