tatlipatatesmom o zaman başka sebep aramaya gerek kalmadı 😚 allah sabır versin. 3 4 aylarında geçiyormuş. Yeğenlerimde kolikti 4. Ayda gaz sıkıntısı bitmişti. Yediğiniz içtiğinizdendir diyorlar ama ablam diyetini yapmasına rağmen bebekte gaz oldu. Siz ne yapmanız gerektiğine, gaz yapan yiyeceklere bakmışsınızdır herhalde 🤗