Merhaba kızlar bebegim 23 günlük. Sütüm var ve yetiyor şükür. Emzik de kullanıyor fakat sürekli göğsümde olmak istiyor. Sürekli emmek istiyor emzirmeyince cok ağlıyor uyumuyor sürekli sadece göğsümde olmak istiyor ve bu nedenle emzigi de uzun süre tutmuyor napcagimi bilemiyorum yardımcı olur musunuz basina gelen varsa 🥺