sessizkadin Normal doğum yapalı 4 gün oldu hala hamile gibiyim göbeğim duruyor dün tartildim sadece iki kilo gitmis doğumda böyle olup kilo veren varmı ne kadar sürede verebildiniz
Nazzlicann sessizkadin çooook normal yavaş yavaş inecek bir hafta sonra baya ödemini atmış olacaksın rahim şuan kendini toparlama sürecinde ben üçüncü gün korse takmıştım baya yardımcı olmuştu. 52 ile hamile kaldım 67 ile doğum yaptım 10 gün sonra 60 oldum ve 3 ayda eski kiloma döndüm şuan kızım 10 aylık
Azyef sessizkadin merhabalar bende sizin gibi doğumdan sonra eve geldım 3 kilo gitmiş az buldum halıyle on gün sonra 10 kilo gitmiş oldu şaşırdım ne güzel gidiyo dedim 4 kilo kaldı şimdi inşallah 40ım çıkana kadar hepsı gider çok daha gitsin 😂😂
Bebibebi sessizkadin doğum yapalı 1 sene oldu hala hamile gibiyim 😀bnce takma kafana daha yenisin gider bn sezeryan oldum tabi göbek lök gibi kaldı
zeynepbalci Bebibebi ay evet o göbek gitmiyo mu ya çok çirkin duruyor 🤭 daha 45 gün oldu ama erkenden yapılacak bişi varsa söyle de yapıyım😅
inci_34 sessizkadin aman bısver ya kaymvalşdme de bana ilk gün daha göbeğin baya var gören hiç doğum yapmamışsın sanar dedi bozuldum aama şakayla acaba yeni doğum yaptığımdan olabilir mi sanki hiç doğum yapmadınız bilmiyorsunuz deidm !!!