Duygual Bu bardağı kullanan var mı? Memnun musunuz? Bebeğim 8 aylık şu ana dek kaşıkla verdim, ama kaşıkla yeterince su içmediğini düşünüyorum. Bu bardağı gördüm, memnun olan var mı?