Merhaba güzel anneler 😇 doğum yapalı 22 gün oluyo. Spiral taktırmayı düşünüyorum. Adetin yoğun olduğu günler takıldığını biliyorum. Özel hastanede yaptım doğumu ve doktorum 40 ın çıkınca gel bi muayene yapalım korunma hakkında bilgi verelim vs dedi. Sormak istediğim doktora randevu alıp gittiğimde muayene için ödediğim ücretten eksra ödeyecek miyiz ve ne kadar ödediniz özelde taktıranlar 😇 birde acımadığını söylüyolar genelde sizler ne diyosunuz bu konu hakkında 🙄