Ezgibebek 2 buçuk aylık bebeğim her uykusu yarım saat nasıl uzatıcam bilmiyorum 25.dk da dürttüm yine tam 30 da uyandı, ağlayarak uyanıyo uykusunu almıyo. Geceleride 2 saatte bir kalmıyo 6ya doğru saat başı nasıl düzelicek sizinkiler nasıl?
Ebruk Ezgibebek korkutmak istemem ama 😁4 aylık hala böyle çok nadir bir saat uyuduğu gündüz gecede 2 saate bir mutlaka uyanır 😊
E-annesi Ezgibebek oğlum 1 yasında daha yeni yeni 1-1.5 saat uyuyor en fazla canım bide 2 uyku yaptığı halde 😂😂
Ayre11 Ezgibebek Daha çok küçük olduğu için yarım saat uykuları normal karşılıyorlar diye biliyorum benim kızım 8 aylık hala 30.dk uyanır sonra uykuya döndürürüm. Sabaha karşı sık uyanmalarinin sebebi de gün içinde az uyuma ya da fazla uyuma ve yorgun düşme olabilir lütfen 2 aylik bebek uyku saatlerine bakın bunun için size instagramda tunalihayat sayfasını öneririm ben beste hanım sayesinde düzen kurdum kızıma ücretsiz bı şekilde destek oluyor elinden geldiği kadar bı göz atın derim
Ezgibebek Ebruk şöyle keyif kahvesi yapıp dinlenebilecek bi anne olamadım yaa tuvalete gidebilirsem seviniyorum artık 😅
Ezgibebek ketcapli_lahmacun uyumuyosa bile yerinde dursalar keşke inanın yemek yapmam bile mümkün değil ya ne yapmasııı yiyemiyorum bile
Ebruk Ezgibebek ah ah nerde o günler sosyal medyada görüyorum 40 günlük bebekle gezmelere gidenmi ararsın saç boyatmaya gidenmi ararsın kuaförde neymiş ben unuttum wallahi bebek olunca nasıl yapıyorlar ben anlamıyorum wallahi 5 dk durmuyo saç boyatmak benim neyime 🤣
Pinky35 Dürterek değil poposuna pat pat yaparak uzattım ben 😊 8 aylığız 🥰 bir dene istersen uyanıcağı zaman hafif pat pat
Nazzlicann Ezgibebek uykular çok değişkendir değişmez diyenler olmuş ama benim bebeğim sadece 15 dakika uyuyordu gittikçe uzamaya başladı bebeklerin uyku döngüleri var sizinki 30 dakikada bir yeniliyor döngüsünü uyku rutini oluşturun nasıl uyutuyorsanız uyandığında tekrar aynı yöntemle uyutmaya çalışın dirense bile devam edin bi kaç güne artık uykusu uzayacak
Damla29 Ezgibebek valla 9 aylık olcaz 3 gün sonra hala yarım saat uyuyor gündüzleri sadece öğlenleri yarım saat doldumu sallıyorum geri uyuyor 1 bucuk saat kadar ama bazende uyumuyor ama gece uyuyor işte gündüz sıkıntımız var
ketcapli_lahmacun cocomelon33 şaka bi yana belki sizin bebiş tam tersi olur. 🤭Yani 3.ayında düzelir hiç belli olmaz.