durununannesi2606 Motorola kesinlikle. 2 senedir kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım. Çekiş alanı güzel, görüntüsü harika, kayıtta ediyor.
https://ty.gl/yrpd4gha
Bizdeki modeli bu. Siz kayıt falan gerektirmez, ekranı olmasa da olur, telefondan izlesem yeter diyorsanız Xiaomi kameraları tavsiye ederim. Alan arkadaşlarım çok memnun.