1 yaşındaki kızımın 1.5 aydır boynunda geçmeyen alerji, egzama gibi bi yarası vardı. travazolu keşfedip sürdüğümde geçmişti. dün sabah kahvaltısında domates vermistim bugun yine boynu kızarmış. bu kızarıklık kaç güne geçer? domatesi bir daha ne kadar süre sonra denemeliyim?