Oyku-59 https://resimyukle.io/r/eH7VpA4dM7 Resim yüklemeye çalştm ama olmadı sanırım. 1 yaşında kızım burun akıntısı hırıltı öksürük için doktora gittik serum tsktılar bu ilacı yazmış ama okuduğum yerlerde makinayla veriliyor bunu direk ağzına mı sıkcam acaba
Yasemin38 Oyku-59 canım yanlışlık olmuştur bence 1 yaş için bu kullanılmaz. Hava makinasına konulan ventolin olur şuan sizin çocuğunuza
YazarAnne Ben kendim kullanıyordum bir ara ağzıma bir puf sıkıyordum kullanırken ama çocuklarda durum nasıldır bilmiyorum
Oyku-59 YazarAnne teşekkür ederim bnde bilemedim sanki doktor yazarken hava makinası dedi ama eczacı bunu verdi
Oyku-59 Mirsim doktor makinayı temin edebilir misiniz falan dedi eczaneye reçete bıraktım bunu verdi. Bugün sağlık ocağına sordum bunu direk vermeyin bebeğinize dedi bilemedim valla