Selam kızlar, eminim en çok sorulan sorulardandır ama ben güncel deneyimleri öğrenebilmek için bir başlık açtım. Oğlum 4 ay 20 günlük, artık bebek arabası şart oldu miniğimin konforu için. Şimdiye kadar yürüyüşlerde hep kanguru kullandım çok rahat ettim. Yarın bir araba alalım artık dedik. Sizlerin değerli fikirlerine ihtiyacım var. Hem hafif hem ergonomik rahat, öyle servet değerinde gereksiz paralarda vermeyeceğimiz araba önerileriniz varsa yazarsanız çok memnun olurum. Yarın araba seçerken yol gösterici olur 🧡 İlginiz için şimdiden teşekkürler🙃🍀