Tugbakivanc kendim labne yapıyorum onu veriyorum kahvaltıda. Yumurta sarısının yarısıyla omlet yarısıyla da pankek yapıyorum. İçlerine de hergün farklı birşey kokuyorum. Tarhana, hurma, kuru incir, elma artık siz ne isterseniz. Tabi doğal unlardan yapıyorum. Çok da severek yiyor. Salatalıklar güzelse de biraz iç kısmından yediriyorum.