Merhaba sevgili anneler
benim 2 ay 25 günlük bir kızım var.burdan okuduğum kadarıyla bebekleriniz size gülümsüyor.bazen sabahları ilk uyandığında gülüyor gün içersinde ise gülmüyor sadece heyecanlanıyor her türlü şebekliği yapıyorum 🤦🏻♀️Tavanı duvarları avizeyi tabloları seyretmeye bayılıyor ve aguluyor.daha ne kadar bekliycem 😔