Semaylmzzz18 Oğlum 21 aylık aylık ayağında hiç çukur yok düz şimdiden belli olur mu düz taban olduğu doktora götürmeli miyim yada ortopedik ayakkabı giydirsem düzelir mi kızlar bilen var mı
Ulku_06 Semaylmzzz18 İnşallah değildir ama doktora kesin git. Ayakkabı giydirme olayını kendi başına karar vererek uygulama. Doktor versin o kararı
PrensinAnnesi2021 Semaylmzzz18 ortopedik ayakkabı ile direk duzeltilcek birsey telaş yapmayın. Küçükken benim de öyle sorunum varmış ve geçmiş
mermik Semaylmzzz18 ayak arklari bu aylarda henuz tam oluşmuyor. 6 7 yaş civarlarında gibi hatırlıyorum.
Babe Semaylmzzz18 gebeyken 4 lü tarama testinde bile gorunuyor duztabanlik.Cukur yoksa goturun ayakkabi secimine dikkat etmelisiniz ortopedik almalisiniz
Arc1993 Semaylmzzz18 aynı sorundan ben de götürmüştüm. Ayağının çukuru vardı ama basınca düz oluyordu. Düz taban değilmiş. Film de çekti sorun çıkmadı. Esnek olduğu için öyle oluyormuş. Vicco yu ve ortopedik ayakkabı önermişti
Semaylmzzz18 Arc1993 bizde de aynı ayağına bakıyorum çok hafif çukur var gibi ama basarken düz ve sanki hafiften içe doğru oluyor hangi doktora götürdünüz acaba
Arc1993 Semaylmzzz18 ortopedi. Bebeklerde öyle oluyormuş yetişkinler gibi olması zaman alıyormuş. Siz yine gösterin tabi
Ulku_06 Semaylmzzz18 ben de hiç foto atmadım. Bilmiyorum 😞 Ama keşke alabilseydik. Bakar ve fikir sunardık
Semaylmzzz18 Furug bende öyle biliyorum ama içim içimi yiyor böyle sanırım doktordan duyduktan sonra rahatlayacağım :)