Minikkussss Slm kızlar bebegimin kulakları dogdugunda gayet guzel yapışıktı simdi sol tarafın ust kısmı acılmş yatarken katlanıyo galiba sizce katlandıgı için sonradan kepceleşirmi kulagı yoksa buyudukce mi şekli ortaya cıkıyo🤗
Aylaayla Minikkussss büzimkinin de kulağı aynı sizin tarif ettiğiniz şekildeydi.Hatta kayınvalidem bunun kulakları yapışık dedi ama zamanla açıldı sanırım kıkırdak doku gelişimini doğduktan sonra tamamlıyor ama şimdi biraz daha açık diğeri biraz daha kapalı.İki kulağoda birbirinden farklı emerken katlanıyor bende her defasında düzeltiyorum
pogacayanakli_aylamm Minikkussss katlandığı için kepçelesir. Benim bebegimde öyleydi şuan iki kulagida kepçe oldu. Doğduğunda yapışıktı. Bandana vb ilr önlem alin
Utkucan Minikkussss ya bizimkide yapışıktı sonra katlanmaya başladı şuan baya açıldı şapka falan da taktırmadu fayda eder miydi bilmiyorum ama kepçe oldu oğlum😅😅
pogacayanakli_aylamm Minikkussss bandana takılıyken yanında olun kafasından düşüp yüzünü kapatabiliyor dikkat edin
Utkucan Minikkussss yani eğer gerçekten kepçeyse yapacak hiçbir şey yok canım genetik yani yine oluyor ama değilse zaten ilerde toparlıyor o yüzden takma ayrıca çok sempatik oluyorlar 🤗🤗
Seymen1905 Minikkussss benim oğlumunda oyle ya emerken yada uyurken hep katlanıyor çok ta dikkat ediyordum katlanmaması için bay düzelteyim derken uyanıyodu uykudan artık bazen düzeltiyorum bazen bırakıyom ama umarım kepçe olmz şu an biri o yolda ilerliyo bakacaz artık