alpyigit_annesi K_M_Y önceler de bizde beyaz gürültüyle uyurduk şimdi ninniye döndük canım çok şükür en azından ninni beyaz gürültü sesine göre çok iyi 😊
Pinar_kb K_M_Y biz direkt müzikle uyuyoruz. En çokta sezen aksu ve sena şener seviyor 🤭 nerdeyse 8 aylık olacağız hala müzikle uyur 😊
Serrax Merve0707 o dandini ilk kızımda nerdeyse 3 yaşına kadar çaldı🙈 illallah etmiştim artık😂 oğlum 2,5 aylık geliyor gelmekte olan😂
Cherryblossom Valla ben nasi uyuyorsa uyusun mantigindayım muzikli muziksiz alıstırma diyenler de oluyor ama mecbur kalınca yapacak bisey yok. Tavsiyem daldigi an kapatın kademeli olarak ileriki aylarda zor olur hep acık uyuyorsa🙏
Bgmtncr Valla beyaz gürültü kurtarıcı apartmanda ses oluyor babasi ise gidecekken giyinip hazirlanirken ses yapiyor hangi birine dur sus diyeceksin hicbir sesten etkilenmiyor babasi butun gece horul horul horluyor ustelik 😁