btlgvrcn Günaydın anneler. Doğduğundan beri gazlı bir bebekti tam atlattık derken bu ara yine yediği her şey gaz yapmaya başladı. Böyle olunca da ya yemiyor ya da gaz sebebiyle kusuyor. Önerisi olan var mı?