Mom087 tosbikinannesi1 evet canım bende öyle düşündüm ve 3 numaraliyi almaya karar verdim sen ne kadara almıştın acaba😊
Mom087 tosbikinannesi1 sürekli levidor mu kullaniyorsunuz başka varmı ipek kulladiginiz esarplar Armine falan biraz sert oluyorda