1 yaşında kızım var, 3-4 aydır sma mama kullanıyordum. gece 2 kez uyanıp 200 ccye yakın içtiği için acaba doyurmuyor mu diye düşünüp bebelac gold aldım. 2 gecedir içiyor ve 2 gecedir uyandığında geri daldıramıyorum, aşırı dönüyor, bazen ağlıyor uykusunda. 1,5-2 saat uyutmaya calısıyorum ki normalde biberonu verirdim uyurdu hiç sallamazdım bile.
sorum şu ki; bebelac gold ağır gelmiş, hazımsızlık yapmış olabilir mi? smaya geri mi dönsem?