Hanımlar kızımı 10 aylık göz muayesinde sağ gözü 4.5 sol gözü 5 astigmat olduğunu söyledi doktor daha çok küçük büyüdükçe geçebilir takip edicez dedi ama ben çok korkuyorum geçmezde öyle kalırsa numaraları diye başına gelen varmı yada çevrenizde duyduğunuz 😣😔