Günaydın, benim bebeğim 5 ay 12 günlük, 4-5 saatte bir 280 cc bazen 300 cc içiyor,kilosu da bu kadar içmesine rağmen ideal.Sizin doktorunuz hangi mantıkla böyle bir şey söyledi anlayamadım.Bizim doktora kalsa verdiğimiz miktarı 3 saatte bir verin diyecek.
Obezite ile ilgili de sorduğumda ;bu yaşlarda olmaz 1-2 yaşlarındaki yemek düzeni oturmaya başladığı zamanlarda dikkatli olmak gerek dedi.
Doktorunuzu değiştirip başka bir doktordan da fikir almanızı tavsiye ederim ki hoş her doktor farklı konuşur ama güvendiğiniz biriyse sorun olmaz zaten.