Bizimde 2hafta önce öyleydi.bir hafta boyunca anne sütü de almadı biberonla mamada.doktoru atak zamanı olabilir dedi.muhallebisine katıp verebildim.sabahları da mecbur muhallebi yaptım içine kattım.günde 150cc yi zor aldı.geçici bir durum suan düzeldik.sizi cok iyi anlıyorum insan delirecek gibi oluyor.biraz sabredin:(