Deletedmom78654 YigtnAnnesi geçen sene cüzdan yaptırmıştım kızlarımla babasının resimini bastırmıştım üzerine çok hoşuna gitmişti hala kullanıyor . Bu sene de bakalım DAha bir şey yık aklımda
bir_pasa_annesi YigtnAnnesi tişört alacaktım baktım ki pantolona daha çok ihtiyacı var pantolon alıcam
Beyziikoo YigtnAnnesi Ben Sosyopix sitesinden fotoğraf baskısı yaptırdım eşimle babama altlarına yazılı bir şekilde benim çok hoşuma gitti ama bakalım gelince nasıl olmuş görücem🤗🤗🤗
YigtnAnnesi Daphnemom Mommysharkdoodoodoodoo 2719 Maya1 Hum34 ben diyorum ki iş yerine orkide yollayım çiçek sepetinden olurmuki😂
biregesevdasi Daphnemom bende 3 tane polo tshirt aldım eşim çok sever polo yakaları bayıla bayıla giyiyor 😍
Mommysharkdoodoodoodoo YigtnAnnesi siz yollayın güzel olur da benim eşim çiçek sevmez bakımı bana kalır kendime almış olurum zaten tüm gün işte yeşilliklerin arasında. Ben sanırım ayakkabı alacağım
Hum34 YigtnAnnesi Çok romantiksiniz 😂 Bana çiçeğe verilen para çöp gibi geliyor ya😬 bende odunum sanırım. Adama böyle diye diye çiçek aldırmaktan vazgeçirdim.
YigtnAnnesi Hum34 kız adam çok kararsız geçen hgittik 10 tane denedi begenmedi orkide alsam iyi bence 😂
Mommysharkdoodoodoodoo YigtnAnnesi bence orkide babalar günü için pek anlamlı değil ya ihtiyacı olan bir şey alın ya da ona özel bir şey yaptırın
Deletedmom78654 Deletedmom78654 böyle bişey resmî gönderiyorum onlar yapıyorlar ben yurt dışında yaşıyorum burda amazon falan gibi sitelere yaptırıyoruz ama Türkiye’de de yaparlar kesin