yaseminoztrk benim kızım da aynıydı 3bucuk aylık olunca birden gitti o sesler ebemizi arayıp sormuştum😂 dünya ya adapte olmaya başlıyor artık çevresindekileri gozlemliyor her baktığı yerde ne varsa ne işe yariyorsa anlat demişti duvar saatine çok gülerdi hatta saate bakarken uyuya kalırdı 4.ay atağı bitti daha farklı sesler çıkartmaya başladı çığlıklar atmaya başladı bizim ebemiz aynı sesleri sende çıkart onu dinlediğini, ona cevap verdiğini anlasın demişti şuan elektrikli süpürge sesine eşlik ediyor 😂 birden yapıyorlar her şeyi hemen baba dedi 1hafta geçmedi dede dedi sonra pisi pisi , hadi,gel vs bunları demeye başladı şuan bunlar da yine sabit ama konuşmanız inanılmaz etkiliyor ısrarla anne demiyor ama olsun