senamiray Biz ne zaman geç uyanıcaz acaba 5 te uyandığını biliyorum çok isterdim 10 gibi uyanmasını 4 aylık daha lütfen ilerde geç uyanıcak deyin😩
Mom077 senamiray ay valla geceden beri 157394858 def kalkıyor hersabah 7.30 yapıyoruz klkma işşini şimdide öle yatakta oynuyor benle sanki uykuyu almış gibi 10 aylıkız bizde uyumamak için direnenlerdeniz 🥴
minnakbaby senamiray bizim dogustan beri gec yatsa bile 5 6 gibi hep kalkardi. 14. Ay civari degisti gec yatinca gec kalkmaya basladi. Bazi bebekler erkenci oluyor ama biraz buyuyunce degisir insallah sabredin 😊