Oğlum 10 aylıkken yataktan yüz üstü düşmüştü, kafası hemen morarıp şişmişti burnu da aynı şekilde morarmaya başladı. Biz yinede doktora götürmüştük ama güldüğü için tepkileri refleksleri iyi olduğu için evde gözlemlememi söylediler. Gözlerde kayma gözbebeklerinde eşitsizlik, kusma hali normalinden daha çok huzursuz olursa bi götürün derim. Burnuna hafif hafif dokunun bakın nasıl tepki veriyor acıyorsa zaten belli edecektir. Çok geçmiş olsun