Ahsen123 ar reflü mamasıdır aptamil ar kullandım ıkı paket . Reflü var bızde doktor tavsıye ettı. Kılo pek aldırmıyor gıbı geldı bana. Zaten Cok yogun oluyor ar mamalar bıldıgın ayran kıvanımında oluyor hatta daha koyu. Cocuklards pek yemek ıstemıyot malesef o mamayı. Ama reflüyü kusmayı azaltıyor