Serrax Aşı sıram geldi randevu alıp olmak istiyorum ama emziriyorum sütüme etki eder mi diye korkuyorum. Başına gelen oldu mu ya da aşı olup bişey olmayanlar?
ozge3747 Serrax Ben biontech oldum 35 günlük bebeğim var. İlk iki gün biraz azaldı gibi olmuştu ama ben hiç aşıya yormadım etkisi var mıydı bilemiyorum. Şimdi normale döndü. Azaltsa bile sütü kesecek kadar bir etkisi olduğunu düşünmüyorum
-Alp- Serrax hem diyet yapıyorum hem aşı oldum sütüm hala aynı iki göğsümden de 90ml geliyor hala. Bir değişiklik olmadı
ozge3747 Serrax Korkacak bir şey yok belki de başka sebebi var. Ben sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Temmuz’da da ikinci dozu olacağım
Serrax Oh sevindim şimdi. Ben de diyet yapıyorum aynı zamanda inşallah bir sıkıntı olmaz. Pazar gününe aldım randevuyu🙈
HaLe31 Serrax benim bebeğim daha 1 haftalık falandı ben biontech oldum sütüm kesilmedi hala emziriyorum