ftsdmrhn Oğlum 9 aylık ek gıdanın peşine emdiği oluyor seviniyorum ne kadar anne sütü alırsa onun için o kadar iyi hatta başta mama+meme gittik 10 dkda bir emzirdiğim oluyordu bir damla bir damladır diye. Bu 3 4 saat olayını kim çıkardı onada anlam veremiyorum bebekler sadece acıktığı için emmez. Susamıştır emmek ister,annesini ister,ruhen doymak ister belki dişleri zorluyordur acıdan emmek istiyodur bir sürü nedeni var. Tek olmak gerçekten zor anlıyorum seni bende tekim ev,yemek,bebek tabiki çok yoruluyodursun ama sende tadını çıkarmaya bak emeceği 2 2,5 yıl zaten zaman su gibi akıp gidiyor bu günleri özleyeceğiz öyle düşün kendini motive et yoksa çok bunalırsın