Bebeğim 14 buçuk aylık dünden beri ishali var ateşi olmadı huzursuz keyifsiz ve uykusuz diş mi Acaba diye düşündüm ama kalktığından beri bir saat içinde üç kere yaptı kakasını çok yapmadı ama sıvı şekildeydi bu durumu yaşayan var mı doktorların hastaneye gitmesini bekliyorum doktorunu aramak için