Ugggg Kubramagdalena ben mama vemedigim halde ilk başta olmak 11 gün yapmadı 7-10 güne kadar normal diyolar sonra fitille yaptırdık bezden taştı resmen
Kubramagdalena Sltn mama ağırlıklı anne sütü ile besleniyor. İlk defa kabız oldu. Kimisi kan ilacından olabilir diyor. Kimi mamadan. Ne yapmam gerekiyor. Kaç güne kadar normaldir?
Sltn Ugggg aynen anne sütünde 10 güne kadar normal benim kızım hep 7 8 günde anca yapıyordu 1 aylık olduktan sonra.çok hzursuz olduğunda fitil verdim oda iyi değil çünkü.en iyisi karnını ovalayip tuvalet yaptırır gibi bacaklarini ittirerek kucakta tutarak öyle yapiyordu.5 6 aylıkken anca düzeldi.bazı bebekler biriktirip yapar dedi doktor bizim kız tasarrufluydu😊
Ugggg Sltn 11 gün oldu doktora gittik doktor masaj yaptı ki o güne kadar hep zeytinyağı vermiştim ama yapmadı doktorunnmasajiylada yapmadı fitil verdi sonra bağırsak düzenleyici kullandik
Sltn Kubramagdalena mamayi bilmiyorum o yüzden sordum cnm onu bilen anneler yazarsa yanlış yonlendirmemis olurum😊 kan ilacına mi başladınız eğer basladiysaniz o yapmış olabilir.anne sütünde 10 güne kadar normal mama içinde kabiz yapmayan mamalar var sanırım diğer anneler yardimci olur 😊
Kubramagdalena balannesiii aptamil kullanıyorum ama doktor önerisiyle baby goat keçi sütlü mama da veriyorum. Anne sütüne en yakın süt keçi sütü olduğundan doktor onu önermişti. 1 gün aptamil 1 gün baby goat veriyorum. Aptamil yapıyo olabilir diye düşünüyorum ama bilemedim. Kaç güne kadar normal sayılıyor?
Sltn Ugggg zeytinyağı bizde de hiç ise yaramadi sadece bağırsak düzenleyici kullandık ama geç yaptı huzursuz olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktor başta tedirgin oluyor insan sonra sonra masajdi tuvalet pozisyonuydu derken 3 4 günde yapıyordu 😊 ama ne yapma üst baş heryere cikiyordu😨😨
balannesiii Kubramagdalena aptamil kabız yapıyor canım banada doktorum önerdi ama değiştirdim cocuk cok cekti diğerini bilmiyorum ama ben bebelac golda gectim şimdi eski düzenimize gectik doktorum 3 4 gün normal demişti 4 gün gecince ben kendim yaptırıyodum sana tavsiyem bence aptamili değiştir hem cok gaz yapıyor hemse kabız hiç gazı olmayan cocugum aptamil icinde mahvolmuştu
Kubramagdalena balannesiii benim oğlumda aptamil kullandığından beri gaz problemi yaşıyor. Bikaç gündür bu baby goat keçi sütlüyü kullanıyoruz gaz problemi azaldı. Bırakıcam heralde ben de aptamili
balannesiii Kubramagdalena aşırı gaz yapıyor canım biz maşallah hiç gaz problemi yaşamadık 1 kere aptamil aldım mahvoldu cocuk cıkaramıyodu uyuyamıyoduda bide hıckırık gazdan tutuyormuş günde 1 kere hıckıran cocuk 10 defa hıckırmaya başlamıştı hemen bıraktım bebelac goldda güzel ama canım kabızlığımızı o düzenledi bizim şükür