anayimbennana bebek çıksın diye üstten baskılıyorlar ya o sırada kaburgalar baskıya maruz kaldığı için oluyormuş. Ben haftalarca çektim kaburga ağrısı. Kırdılar herhalde yA dedim yok böyle bi acı, sezaryen kesimin acısı unuttum kaburga acımla cebelleştim hep. Doktoruma da defalarca sordum ama hep normal dedi baskıdan dedi. Ben emzirirken ağrı kesici içilmez diyorlar ya doktorum bana ağrı kesici yazdı dolarex her gün içtim. Onu içmezsem eğer kaburgalarım öyle ağrıyordu ki ağlıyordum acıdan. Uzun zaman çektim bu acıyı sonra kendi kendine geçti. Ama benim kaburga ağrılarım hamileliğin son üç ayında başlamıştı. Son üç ay ağrılardan ağlayarak geçirmiştim. Doktorum ona da normal demişti. Kızım da sürekli kaburgalarıma tekme atıyordu. Kaburgadan çok çektim çok. Neden böyle oldum ben de bilmiyorum ama hep normal dediler.