Kızlar merhaba bir hafta sonra bebeğim 6 aylık olacak önceden buraya beş buçukta uyanıyor diye yazmıştım. Şimdi dört buçukta uyanmaya başladı:( dört buçukta uykusu hafifliyor eğer kucağımda bir saat gezdirirsem beş buçukta uyuyup altıda kalkıyor. Ne yapmam lazım sizce önerisi olan var mı? Beş buçuğa şükreder duruma geldim:((