Deliricem artik kizim 3 gun once yasina girdi ama 1 haftadie uyku denen bisey yok grip oldu ve ondan sonra ne olduysa basladi ama suan iyi cok şükür ama yine de uyumamak icin direnmeler devam ediyo en son aksam 5 de uyudu 1 saat sonra uyandi ve halen ayakta uykusu var miz miz sürekli agliyo sanki kolik bevekler gibi hani gece baslarlar ya aglamaya resmen oykeyiz ne yaocam kızlar deli olcam ve hic bisey yemiyo biberonu agzina almiyi mamayi 60 cc anca iciyi sadece corba yiyiyo oda 3 4 kasik