Kurban olurum o kokuya😁😁 kabızlık çektiğimiz için, ben o kokuyu duyunca mutlu oluyorum 🤭 ama 2 aylıkken hiç kokmazdı bebegimin. Sık sık kontrol ederdim ,yoksa mümkün değil anlamazdık. Ek gıdaya başlayınca da çok ağır kokmuyor. Nadiren oldu ,ozamanlarda da üşüttü sanırım. Bizde de çiş kokma sorunu var. Sabahları kaka gibi kokuyor ama sadece çiş 🥴