Merhaba,
Miraç 15 aylık oluyor 1 hafta sonra. Ve ben artık daha fazla hareketlenmeden sünnet yaptırmak istiyorum. Çünkü zaten çok hiperaktif bir çocuk hiç yerinde durmuyor. Sizden ricam sünnet yaptıran anneler;
Doktor hastane önerisi istemiyorum çünkü zaten yurtdışındayım ben gerek yok onun için.
Hangi yöntemi yaptırdınız?
Nasıl bir süreçti?
Dikişli mi dikişsiz mi tercih ettiniz?
Ve kolay geçirmek için önerileriniz nedir
şimdiden teşekkür ederim