Arkadaşlar bebeğim 3 ay 20 günlük dışkısında rotavirüs çıktı ishal olduğu için doktorlar sadece serum taktı bide maflor damla verdi şimdi evdeyiz başka tedavi uygulanmadı ama hala ishal kakasını yaparken su da sıçıyor ve bağırsakları sürekli gurulduyor 😥10 15 gün fln oluyor sizin ne zaman geçti nelere dikkat ettiniz bu arada hem emzirip hemde mama veriyorum