Nuraky Gece saat 2 buçuk da musakka yeme keyfî Allah affetsin kilo değil süt olsun amin 🙏 yiyip yiyip pişman oluyorum 🤦 ama yiyince sütüm olmuyor napiyim aman can boğazdan gelir yiyin sonra vericem kiloları ek gıdaya geçince 😅
CankizimRavzam Nuraky Ben noodle yiyorum kız bu saatte löp löp süt olsun 🤭🤭 yaninada kuru soğan kirsaydin efso olur ,😅❤️
GramPozitifBakteri Nuraky Ben de bi tabak bulgur pilavı gömdüm.Şimdi de eti hoşbeş yiyorum.Benimki süt olsunu geçti o ayrı,tamamen gırtlak uğruna yiyorum açımm 🥺🥺
Ndmdmr Nuraky ben olamadım böyşe ya ne güzel ben doğumdan beri yemek yemek istemiyorum ilk iki ay nerdeyse sadece hoşaflarla durdum şurda iki aydır iki öğün zorlaya zorlaya yiyebiliyorum ancak
Nuraky CankizimRavzam haha sağol valla mideme dokunur bu saate zaten uykudan uyandım çocuğu doyurup kendimi doyurdum 🤦
Nuraky CankizimRavzam bende uyuyamazdik uyuyorum artık bazen ama yemezsem sütüm azalıyor diye yedim yoksa yemezdim hayatta emzirmiyo olsam çocuk emdikçe ben aç ,😅
Mircan Nuraky çok pişmanım süt olsun diye herşeyi yedim sonra onlar bı güzel kilo yaptı bende hamilelikle beraber toplam 25 kilo aldım şimdi vermeye çalışıyorum son 4 kilo bu arada bebeğim 11 aylık oldu çok şükür hemen hemen hepsini verdim 😀